Przejście do firmy KM-Net

SKO

lscJak co roku podczas przerwy wakacyjnej Centrum Języków Obcych przygotowało bogatą letnią ofertę zajęć. Obozy językowe w kraju i zagranicą, stacjonarne półkolonie i warsztaty, nie zabrakło również gościa ze Stanów Zjednoczonych, który przez cały lipiec prowadził darmowe konwersacje i warsztaty językowe dla uczniów Language Solutions. Na pierwszy obóz językowy, już pierwszego dnia wakacji, wyruszyliśmy w Bieszczady. Gościliśmy w ośrodku Natura Park, który jest położony w jednym z najbardziej malowniczych zakątków Bieszczad. Oprócz codziennych warsztatów i konwersacji z języka angielskiego przygotowaliśmy dla naszych uczniów całą masę atrakcji i niespodzianek, takich jak zorbing, wspinaczka, mega piłkarzyki, sumo, warsztaty rękodzieła pod okiem lokalnych artystów i wiele innych. Dla chętnych codziennie odbywały się lekcje z jazdy konnej, gry sportowe i wyjścia na basen.

Oczywiście nie obyło się bez wędrówek po okolicznych wzgórzach, dumnie zdobyliśmy szczyt Korbania, z którego roztaczał się piękny widok na całą dolinę Sanu i zalew Soliński. Nie zabrakło również wieczornych szaleństw i zabaw, gdzie oprócz Fluo Party czy tradycyjnych kręgli odbył się Talent Show oraz Master Chef, którym jak co roku towarzyszyły wielkie emocje. Kolejny obóz językowy dla młodszych dzieci odbył się w Murzasichle. Dzieciaki mlgsoliały okazję szlifować swoje umiejętności językowe podczas zajęć z Joshem, który przyjechał do nas ze Stanów Zjednoczonych. Codziennie towarzyszył dzieciakom nie tylko podczas zajęć ale w ciągu całego dnia, co było świetną okazją dla naszych uczniów aby wypróbować swój angielski i nauczyć się wielu nowych przydatnych wyrażeń i zwrotów. Nasze obozy językowe to oczywiście nie tylko nauka, ale także rekreacja połączona z wypoczynkiem – dlatego dzieciaki miały wypełniony czas od rana do wieczora różnorodnymi atrakcjami, wyjściami, zabawami i grami sportowymi. W podróż za granicę tym razem udaliśmy się do południowo-zachodniej części Wielkiej Brytanii, do Walii. Ten niewielki kraj słynie z ogromnej ilości zamków na kilometr kwadratowy na świecie! A jest ich dokładnie 641! Co prawda nie zwiedziliśmy ich wszystkich, ale te najważniejsze i najpiękniejsze zdecydowanie tak. Naszą bazą noclegową była stolica kraju – Cardiff, ale oprócz samego miasta i atrakcji jakie oferuje, odwiedziliśmy wiele innych ciekawych miejsc. Podróżując po całej Walii udaliśmy się do najbardziej malowniczych i interesujących jej zakątków, takich jak Półwysep Gower znany ze swoich fantastycznych plaż, Zatoka Rhossili, Weobley Farm, najlepiej zachowanego w Wielkiej Brytanii miasta rzymskiego Caerleon - „Forth of the Legion” i oczywiście wielu zamków z największym Caerphily Castle. Podczas całej podróży i zwiedzania towarzyszyli nam walijscy przewodnicy, więc okazji do praktykowania angielskiego było mnóstwo. Nasi uczniowie musieli sami odnaleźć się w różnych codziennych sytuacjach i wykorzystać swoje umiejętności językowe np. podczas zakupów czy zamawiania posiłków w restauracji. Taka praktyka najlepiej uczy! Dla naszych młodszych i najmłodszych uczniów zorganizowaliśmy także półkolonie 'Wakacje odkrywców' oraz 'Musical English', gdzie podczas codziennych, kilkugodzinnych zajęć szlifowaliśmy angielski przez zabawę. Starsze dzieci m.in. przygotowały swoją pizze, projektowały swoje koszulki oraz uczestniczyły w wyprawach odkrywczych. Natomiast młodsze uczyły się tańcząc i słuchając angielskich piosenek. Dziękuję wszystkim lektorom i opiekunom naszych uczniów, a także samym uczniom, że zechcieli wziąć udział w zorganizowanych przez nas wakacyjnych zajęciach. Mamy nadzieję, że nasza oferta przyniosła Wam wiele niezapomnianych wrażeń językowych oraz że miło spędziliście czas rozwijając swoje umiejętności.

Zapraszamy do kontynuacji nauki w naszym Centrum w roku szkolnym 2017/2018.
Jadwiga Martyka – Rojek

Partner zakliczyninfo

TKK

Warto zobaczyć

Archiwum

Rozlicz PIT Online z PITax.pl dla OPP.
Projekt realizujemy we współpracy z IWOP.

© Oficjalny Portal Internetowy Głosiciela. Wszelkie prawa zastrzeżone.